twittering on 2008-08-22

  • At PostgreSQL meeting @ freegeek with Lloyd albin. About to hear about pg’s awesome fulltext search and materialized views #
  • considering what pie to enter into the pieoff #mmmpie #
  • @eggyknap yup… just finishing up some email, then i’ll upload & post the link… #
  • @brianaker despite @znmeb’s pitch for peach pie, i’m thinking huckleberry.. although i’m not sure where i’m going to get huckleberries from #
  • @AaronThul i need your help for a sassy talk name. email me? #
  • @petdance CONGRATS ON THE BOOK! :D now, where’s the cover picture? I’m hoping for something like this: http://moourl.com/1nchg #
  • grinning ear-to-ear about the postgresql user group meetings that happened while I was on vacation. YAY! #
  • last night’s pdxpug meeting notes & presentation files: http://pugs.postgresql.org/node/460 #
  • check out emilie steele giustozzi’s funny intro to rules and brief tutorial on table partitioning: http://pugs.postgresql.org/node/459 #
  • working on title for pg west session.. ugh. not feeling inspired today. #
  • finished up fresh pasta leftovers from yesterday. feeling like making more pasta today. #
  • submitted code sprint session to postgresql west ’08. hope it gets approved! probably will happen oct 11, 2-5p (sat) mark yr calendars! #

twittering on 2008-08-21

  • @thesethings ¡Gracias! Me gustaria hablar español contigo, pero mi español està muy feo. #
  • @sumwan totally public! we’ll be at freegeek, 7pm – with a trip to the pub after. check it out: http://pugs.postgresql.org/node/458 #
  • @operatic glad to hear from you! :) #
  • gearing up for some housework. and then i’m making fresh pasta! tell me how jealous you are. #
  • @markwkm you could if you weren’t going to be late for the meeting :D #
  • @garethgreenaway not fixed :/ but mexico was RAD! #
  • @br3nda damn you and your day-aheadness! #
  • done mopping. time to make pasta while the floor dries. #
  • @jkuramot lol! when’s the next lunch 2.0? #
  • @mcauliflower what’s yr bike? considering getting a 150-250cc fixer-upper — if i can clean out enough space in the garage to work on it. #
  • @gorthx no, just pasta at my house! :D i like the idea of a potluck meeting though. i could host! #